
Privacy Statement
DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE STARBUCKS
La Starbucks, abordăm datele și confidențialitatea așa cum abordăm tot ceea ce facem: punem oamenii pe primul loc. Credem că a avea grijă de dumneavoastră include și a avea grijă de datele și confidențialitatea dumneavoastră. Luați o ceașcă de cafea și aflați mai multe mai jos. Ultima revizuire: February 6, 2024
Prezentare generală
Prezenta Declarație de confidențialitate Starbucks descrie tipurile de date cu caracter personal pe care le colectăm, modul în care le folosim, cum și când sunt partajate, precum și opțiunile și drepturile pe care le aveți cu privire la datele dumneavoastră. De asemenea, explică modul în care comunicăm cu dvs. și cum puteți să ne adresați cereri sau să ne trimiteți solicitări cu privire la datele dvs. Vă mulțumim pentru că v-ați făcut timp să citiți și să înțelegeți practicile noastre legate de date și de confidențialitate.
Cuprins
1. Aplicabilitate și sferă de aplicare
2. Actualizări ale prezentei declarații de confidențialitate
3. Datele pe care le colectăm
4. Cum folosim datele dumneavoastră
5. Cum partajăm datele dumneavoastră
6. Programul de loialitate Starbucks
7. Opțiunile și drepturile dumneavoastră
8. Cum vă protejăm datele
9. Păstrarea și eliminarea datelor dumneavoastră
10. Copii
11. Transferuri internaționale
12. Contactați-ne
1. Aplicabilitate și sferă de aplicare
Prezenta Declarație de confidențialitate ("Declarația") se aplică site-ului web aflat la adresa https://www.starbucksromania.ro ("Site-ul web") și aplicației web Starbucks disponibilă la adresa https://www.starbucks.ro/ro/account/login ("aplicația web"), aplicației mobile Starbucks Romania ("aplicația mobilă") (aplicația web și aplicația mobilă, denumite, împreună, "Aplicațiile") operate de Starbucks EMEA Limited ("Starbucks EMEA") și, de asemenea, se aplică datelor cu caracter personal prelucrate atunci când vizitați o cafenea Starbucks din România ("Cafenelele"), toate acestea fiind operate de AmRest Coffee S.R.L., cu sediul social la adresa Grigore Cobalcescu nr. 46, etaj 2, sector 1, București, România. Codul de identificare fiscală: CUI 20119287 ("AmRest").
Starbucks EMEA este operatorul în ceea ce privește datele colectate pe Site-ul web și în Aplicații. Pentru activitățile de prelucrare specificate, AmRest acționează în calitate de operator separat sau acționează împreună cu Starbucks EMEA, în calitate de operator comun. Detaliile activităților de prelucrare și informațiile despre operator, pentru fiecare activitate de prelucrare, sunt descrise mai jos, precum și în Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks.
În prezenta declarație, termenii "noi", "al nostru" sau "ne" se referă în general la Starbucks EMEA. În unele cazuri, se referă doar la operatorul de date.
2. Actualizări ale prezentei declarații de confidențialitate
Prezenta Declarație a intrat în vigoare la data specificată ca "Ultima revizuire", menționată în partea de sus a acestei pagini. Declarația poate fi actualizată periodic. În acest caz, veți fi notificați cu privire la orice modificare adusă Declarației, care ar putea afecta în mod semnificativ drepturile dumneavoastră sau modul în care utilizăm sau dezvăluim datele dumneavoastră cu caracter personal înainte ca modificarea să intre în vigoare, prin intermediul unui mesaj, de exemplu, pe Site-ul web sau în Aplicații. Vă încurajăm să căutați actualizări și modificări ale Declarației verificând data "Ultima revizuire" atunci când accesați Site-ul web și Aplicația.
3. Datele pe care le colectăm
Pe măsură ce utilizați site-ul web și aplicația sau vizitați o cafenea, colectăm date despre dumneavoastră și despre serviciile pe care le utilizați. Datele pe care le colectăm se împart în trei categorii principale: (1) date pe care ni le furnizați în mod voluntar; (2) date pe care le colectăm în mod automat; și (3) date pe care le colectăm din alte surse.
Câteva exemple de cazuri în care colectăm aceste date includ atunci când navigați sau faceți o achiziție cu o aplicație; creați un cont Starbucks; utilizați site-ul web sau aplicația pentru a cumpăra, reîncărca sau răscumpăra un card Starbucks; utilizați funcționalitatea de comandă și plată din aplicație; sau participați la un sondaj sau o promoție.
Aici puteți găsi o descriere generală a datelor pe care le colectăm. Pentru informații detaliate privind scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal care sunt prelucrate, temeiul juridic al prelucrării și responsabilitățile operatorilor, vă rugăm să consultați Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks.
(a) Datele pe care ni le furnizați în mod voluntar
Unele date pe care le colectăm sunt furnizate atunci când utilizați serviciile noastre, cum ar fi atunci când vă creați un cont, adăugați un card Starbucks cu valoare stocată sau vă înscrieți în programul de loialitate
Starbucks Rewards; plătiți produse; sau trimiteți formulare online prin intermediul site-ului web sau al aplicației.
De asemenea, puteți alege să ne permiteți să accesăm datele direct de pe dispozitivul dumneavoastră. Termenul "dispozitivul dvs.", așa cum este utilizat în prezenta Declarație, se referă la orice computer, tabletă, telefon inteligent sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul web sau pentru a opera aplicația. Pentru mai multe informații despre permisiunile aplicațiilor mobile, consultați secțiunea Aplicația mobilă Starbucks de mai jos.
În general, aveți libertatea de a vă furniza datele cu caracter personal, iar furnizarea acestor date nu este necesară pentru a încheia și/sau executa un contract, cu excepția Starbucks Card sau Starbucks Rewards, unde furnizarea acestora este necesară.
(b) Datele pe care le colectăm în mod automat
Unele date sunt colectate în mod automat de noi sau de către furnizorii de servicii care îndeplinesc funcții de afaceri la indicațiile noastre, inclusiv atunci când accesați site-ul web, descărcați și utilizați aplicația, deschideți e-mailurile pe care le trimitem sau faceți clic pe anumite linkuri din cadrul acestora sau interacționați în alt mod cu serviciile noastre. De exemplu:
Date privind cumpărăturile - Colectăm date despre tranzacțiile dvs. în Cafenele, pe site-ul web sau prin intermediul aplicației, inclusiv ce produse cumpărați, cât de des le cumpărați, precum și orice recompense sau promoții asociate unor astfel de cumpărături.
Datele privind utilizarea și localizarea dispozitivului - Pe site-ul web, Starbucks EMEA colectează anumite date folosind cookie-uri pentru a permite sistemelor noastre să recunoască browserul sau dispozitivul dvs. și pentru a vă oferi serviciile noastre. Pentru mai multe informații despre cookie-uri și modul în care le folosim, vă rugăm să consultați Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks și să citiți [Cookies Notice – Notificarea privind modulele cookie] .
Date CCTV - În unele dintre Cafenelele noastre sunt instalate camere de supraveghere video cu circuit închis ("CCTV") pentru a asigura siguranța persoanelor, inclusiv a angajaților, pentru a ne proteja proprietatea și pentru a asigura confidențialitatea informațiilor a căror divulgare ar putea expune AmRest la daune. Informații suplimentare despre CCTV sunt disponibile în Cafenele.
(c) Datele pe care le colectăm din alte surse
Unele date pe care le colectăm provin din surse neafiliate, inclusiv, în unele cazuri, date disponibile în mod public, furnizate de către sau achiziționate de la parteneri comerciali de marketing sau prezente pe platformele de socializare.
De exemplu, este posibil să colectăm datele pe care le trimiteți la o rețea socială precum Facebook, Instagram. De asemenea, este posibil să colectăm sau să obținem, sub licență, date despre dvs. de la alte companii și organizații, cum ar fi agregatori de date sau co-sponsori de evenimente sau promoții, inclusiv pentru a completa datele pe care le primim de la dvs. În unele cazuri, primim date despre dvs. de la entități afiliate, pe care le gestionăm în conformitate cu prezenta Declarație. Prin colectarea de date suplimentare despre dvs. putem corecta datele inexacte, putem spori securitatea tranzacțiilor dvs. și ajuta la prevenirea fraudei, precum și vă putem oferi recomandări de produse și oferte speciale care au mai multe șanse să vă intereseze.
4. Cum folosim datele dumneavoastră
Utilizăm datele dvs. în scopuri comerciale și de afaceri, inclusiv pentru a furniza produsele și serviciile pe care le solicitați, pentru a îndeplini funcții de servicii pentru clienți, pentru securitate și prevenirea fraudelor, în scopuri de marketing și promoționale și pentru a efectua analize ale site-ului web și ale aplicațiilor mobile.
Aici puteți găsi informații generale despre scopurile și temeiurile juridice pe care ne bazăm pentru a prelucra datele cu caracter personal. Pentru informații detaliate privind scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal care sunt prelucrate, temeiul juridic al prelucrării și responsabilitățile operatorilor, vă rugăm să consultați Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks.
(a) Pentru a încheia sau a executa contractul nostru cu dumneavoastră. Prelucrăm anumite date cu caracter personal atunci când accesați sau utilizați serviciile noastre, de exemplu, pentru:
• să procesăm achizițiile sau cererile dumneavoastră de produse și servicii;
• să înregistrăm și să verificăm conturile de utilizator;
• să susținem programele noastre de fidelizare, cum ar fi Starbucks® Rewards;
• să facilităm funcționalitatea site-ului web și a aplicației, inclusiv funcționalitatea legată de plăți.
Dacă, din orice motiv, nu ne furnizați datele cu caracter personal necesare, indicate pentru a vă furniza serviciile noastre, nu vom putea îndeplini integral contractul încheiat cu dumneavoastră (de exemplu, dacă nu ne furnizați data nașterii, nu vă vom putea trimite un cupon de aniversare).
(b) Pentru scopurile noastre comerciale legitime. Prelucrăm anumite date cu caracter personal în interesele noastre comerciale legitime și în interesul dvs. legitim, de exemplu:
Pentru a comunica cu dumneavoastră. Prelucrăm anumite date pentru a comunica cu dvs. în legătură cu conturile dvs., serviciile noastre, marketingul nostru și cererile dvs., inclusiv pentru:
• permite utilizatorilor să acceseze și să navigheze pe site-ul web;
• să comunicăm cu dvs. despre comenzi, achiziții, retururi, servicii, conturi, programe, concursuri și tombole;
• să răspundem la solicitările dvs. de servicii pentru clienți și la cererile de informații;
• să vă trimitem promoții, conținut și oferte speciale personalizate;
• să comunicăm cu dumneavoastră despre mărcile, produsele, evenimentele sau alte scopuri promoționale;
• să implementăm preferințele dvs. în materie de comunicare, cum ar fi partajarea datelor cu partenerii de afaceri, astfel încât aceștia să vă poată trimite e-mailuri cu privire la promoțiile, produsele și inițiativele lor; și
• să furnizăm informații importante privind siguranța produselor și notificări privind retragerile de produse.
În scopuri de cercetare, dezvoltare și îmbunătățire a serviciilor noastre. Dorim să ne asigurăm că site-ul web, aplicația și serviciile se îmbunătățesc și se extind în mod continuu, astfel încât să vă satisfacem și să vă depășim nevoile și așteptările. Pentru a face acest lucru, prelucrăm anumite date cu caracter personal, inclusiv pentru ca:
• să întreținem, să îmbunătățim și să analizăm site-ul nostru web, aplicația, reclamele și produsele și serviciile pe care le oferim; și
• să detectăm, să prevenim sau să investigăm activități suspecte sau fraude.
Pentru a pune în aplicare termenii, acordurile sau politicile noastre. Pentru a menține un mediu sigur, securizat și de încredere pentru dvs. atunci când utilizați site-ul web, aplicația și alte servicii, folosim datele dvs. personale pentru a ne asigura că termenii, politicile și acordurile noastre cu dvs. și cu orice terțe părți sunt aplicate.
(c) Pentru a ne conforma legilor aplicabile. Suntem obligați să prelucrăm anumite date cu caracter personal în conformitate cu anumite legi și reglementări, cum ar fi legile fiscale, precum și pentru:
• a păstra înregistrări adecvate în scopuri administrative interne, în conformitate cu legislația aplicabilă; și
• a respecta obligațiilor legale și de reglementare aplicabile, cum ar fi furnizarea de informații importante privind siguranța produselor și notificarea retragerilor de produse) și pentru a răspunde solicitărilor guvernamentale legale, după cum este necesar.
(d) Cu consimțământul dumneavoastră. Dacă avem consimțământul dvs. pentru a face acest lucru, vom prelucra anumite date cu caracter personal, inclusiv pentru:
• a vă trimite promoții personalizate și oferte speciale prin e-mail și alte mijloace electronice; și/sau
• a vă informa cu privire la mărcile, produsele și evenimentele noastre sau în alte scopuri promoționale.
Vă puteți retrage consimțământul în orice moment prin modificarea preferințelor dvs. promoționale în contul dvs. de utilizator Starbucks online sau prin contactarea noastră, așa cum este descris în secțiunea Contactați-ne, de mai jos. Retragerea consimțământului dvs. nu afectează legalitatea prelucrării anterioare retragerii.
În prezent, nu luăm decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată (procesul decizional automatizat), inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice sau care vă afectează în mod similar în mod semnificativ.
5. Cum partajăm datele dumneavoastră
Partajăm datele dvs. în funcție de cum este necesar, pentru a îndeplini scopurile descrise în prezenta Declarație și după cum este permis de legea aplicabilă. Aceasta poate include partajarea între Starbucks EMEA și AmRest, între entitățile afiliate în scopuri comerciale interne, partajarea cu furnizorii de servicii pentru a ne ajuta să îndeplinim funcții comerciale la indicațiile noastre, partajarea cu consimțământul dumneavoastră, partajarea în scopuri de marketing, partajarea ca parte a tranzacțiilor corporative și partajarea pentru a proteja interesele legale.
partajăm datele cu caracter personal în următoarele situații:
(a) Atunci când lucrăm împreună - partajăm date cu filiale și companii afiliate, inclusiv Starbucks Corporation, pentru monitorizarea fraudelor și a serviciilor și în alte scopuri comerciale. De exemplu, în unele cazuri, partajăm date cu caracter personal pentru a administra programele noastre de loialitate, pentru a procesa comenzi și cereri și pentru a extinde și promova ofertele noastre de produse și servicii.
(b) Atunci când lucrăm cu furnizori de servicii - partajăm datele dvs. cu furnizorii de servicii care ne oferă servicii de asistență, cum ar fi: servicii de procesare a cardurilor de credit; găzduirea și gestionarea site-ului web și a aplicației, platforma pentru cardul nostru de loialitate; servicii de asistență pentru clienți (cum ar fi asistență pentru a răspunde la cererile de acces la datele cu caracter personal); livrare prin e-mail și poștă; cartografiere a locației; livrare de produse și servicii; monitorizare a fraudelor; servicii de analiză; și efectuarea de cercetări academice. Limităm, prin contract, ca acești furnizori de servicii să rețină, să utilizeze sau să divulge datele dvs. personale în orice alt scop decât cel de a efectua serviciile convenite pentru noi.
(c) Atunci când lucrăm la tranzacții comerciale - Dacă suntem implicați într-o fuziune, tranzacție corporativă sau altă situație care implică transferul unora sau al tuturor activelor noastre comerciale, este posibil să partajăm datele dvs. cu entități comerciale sau persoane implicate în negociere sau transfer.
(d) Atunci când partajarea ne ajută să protejăm siguranța și interesele legale - Dezvăluim date cu caracter personal dacă considerăm că dezvăluirea este cerută de lege sau de un proces legal, dacă considerăm că dezvăluirea este necesară pentru a aplica acordurile sau politicile noastre sau dacă considerăm că dezvăluirea ne va ajuta să ne protejăm drepturile, proprietatea, sănătatea sau siguranța sau pe clienții sau partenerii noștri.
(e) Atunci când lucrăm cu furnizorii de servicii de marketing - partajăm date cu furnizorii de servicii de marketing pentru a evalua, dezvolta și a vă oferi promoții și oferte speciale care vă pot interesa, pentru a administra concursuri, tombole și evenimente sau pentru alte scopuri promoționale.
(f) Atunci când vă dați consimțământul - partajăm date despre dumneavoastră cu alte companii dacă ne dați permisiunea sau dacă ne dați indicații să partajăm datele.
De asemenea, partajăm date într-un mod care nu vă identifică în mod direct. De exemplu, în unele cazuri, partajăm date despre utilizarea de către dvs. a site-ului web și a aplicației într-un mod care nu vă identifică sau combinăm date despre natura sau frecvența tranzacțiilor dvs. cu date similare despre alte persoane și partajăm datele agregate pentru analize statistice și alte scopuri comerciale.
6. Programul de loialitate Starbucks
Starbucks EMEA oferă programul de fidelizare Starbucks Rewards pentru clienți și le permite acestora să se înscrie în program prin două canale: aplicația web disponibilă la https://www.starbucks.ro/ro/account/login și aplicația mobilă Starbucks CEE.
(a) Aplicație de site web (aplicație web)
SStarbucks EMEA oferă aplicația pentru clienții noștri în două moduri. Una dintre aceste modalități este înregistrarea cardului Starbucks prin intermediul site-ului web (aplicație web). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://www.starbucks.ro/ro/account/login.
Utilizarea aplicației web implică colectarea de date în conformitate cu secțiunea Date pe care le colectăm de mai sus și include modalități prin care dumneavoastră ("Utilizatorul") puteți controla funcționalitatea aplicației.
Datele utilizatorului - Prin utilizarea site-ului web:
• numele și prenumele;
• adresa de e-mail;
• ID-ul dispozitivului.
Aceste Date de utilizator sunt necesare pentru a vă înregistra Cardul Starbucks și pentru a participa la programul de loialitate Starbucks Rewards.
(b) Aplicație pentru telefoane mobile (aplicație mobilă)
Utilizarea Aplicației implică colectarea de date în conformitate cu secțiunea Datele pe care le colectăm de mai sus și include modalități prin care dumneavoastră ("Utilizatorul") puteți controla funcționalitatea
Aplicației, cum ar fi serviciile de localizare și setarea preferințelor privind notificările push și mesajele din aplicație.
Aici puteți găsi informații generale despre scopurile și temeiurile juridice pe care ne bazăm pentru a prelucra datele cu caracter personal. Pentru informații detaliate privind scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal care sunt prelucrate, temeiul juridic al prelucrării și responsabilitățile operatorilor, vă rugăm să consultați Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks.
Datele utilizatorului - Prin utilizarea unui dispozitiv iOS, Android sau a unui alt dispozitiv hardware acceptat, unele funcționalități ale Aplicației necesită transmiterea anumitor date furnizate de dumneavoastră, inclusiv:
• Numele și prenumele;
• adresa de e-mail;
• date referitoare la un card Starbucks cu valoare stocată ("cardul Starbucks"); • Locația GPS;
• ID-ul dispozitivului.
Aceste date de utilizator sunt necesare pentru a utiliza programul de loialitate Starbucks Rewards. Aveți la dispoziție mai multe opțiuni pentru a face cumpărături în mod sigur și convenabil, inclusiv:
• prin utilizarea aplicației pentru a plăti în același mod în care ați plăti cu un card Starbucks ("Plată mobilă").
Servicii de localizare - Pentru a utiliza anumite funcționalități ale aplicației (cum ar fi localizatorul de Cafenele din aplicație), trebuie fie (a) să activați "serviciile de localizare" în aplicație; și/sau (b) să setați permisiunile din dispozitivul dvs. mobil pentru a permite comunicarea acestor date. Mai multe informații despre reglarea serviciilor de localizare pe dispozitivele iOS pot fi găsite aici, iar informații suplimentare despre gestionarea setărilor de localizare ale unui dispozitiv Android pot fi găsite aici.
Dacă utilizați o astfel de funcționalitate a Aplicației, inclusiv servicii de localizare, ne transmiteți Date de utilizator și/sau agenților noștri și ne autorizați pe noi și/sau pe agenții săi să înregistrăm, să prelucrăm și să stocăm astfel de Date de utilizator, după cum este necesar pentru funcționalitatea Aplicației și în scopurile descrise în Declarație.
Responsabilitatea utilizatorului
Sunteți singurul responsabil pentru păstrarea confidențialității și securității oricăror Date de utilizator pe care le transmiteți de pe un dispozitiv sau le stocați pe un dispozitiv în scopul Aplicației, inclusiv al Plății mobile, precum și pentru toate tranzacțiile și alte activități întreprinse cu orice Card Starbucks înregistrat în numele dumneavoastră, indiferent dacă sunt autorizate sau nu. Sunteți de acord să notificați imediat Starbucks EMEA cu privire la orice tranzacție neautorizată asociată cu Aplicația, inclusiv Plata mobilă, sau orice altă încălcare a securității. Starbucks EMEA nu va fi responsabilă pentru nicio pierdere rezultată din pierderea sau furtul datelor de utilizator pe care le transmiteți de pe sau le stocați pe un dispozitiv sau din tranzacții neautorizate sau frauduloase asociate cu aplicația.
Comunicări prin e-mail, notificări push și mesaje în aplicație
Aplicația permite tuturor utilizatorilor să seteze preferințele pentru primirea de comunicări promoționale prin e-mail, primirea de notificări push pe dispozitivele personale și primirea de mesaje în căsuța de mesaje. Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că puteți renunța în orice moment la primirea de comunicări prin e-mail prin ajustarea setărilor contului dvs. online Starbucks, așa cum este descris în secțiunea Alegerile și drepturile dvs., de mai jos, sau făcând clic pe linkul "dezabonare" inclus în orice e-mail comercial pe care vi-l trimitem.
7. Opțiunile dumneavoastră și drepturile dumneavoastră
Aveți control asupra preferințelor dvs. în materie de comunicări promoționale, asupra funcționalității Aplicației, asupra anumitor setări ale cookie-urilor și asupra preferințelor privind publicitatea bazată pe interese. De asemenea, aveți anumite drepturi în temeiul legii.
Alegeri de comunicare promoțională
Puteți opta să nu mai primiți e-mailuri și corespondențe promoționale informându-ne despre preferințele dvs. în momentul în care vă înregistrați pentru un cont Starbucks, modificându-vă preferințele promoționale online în secțiunea de gestionare a profilului contului dvs. sau urmând instrucțiunile de "dezabonare" din e-mailurile promoționale pe care vi le trimitem. Vă rugăm să rețineți că, dacă renunțați la primirea de comunicări promoționale, vă putem trimite în continuare comunicări tranzacționale, inclusiv e-mailuri și notificări push despre conturile sau achizițiile dumneavoastră Starbucks.
Funcționalitatea pe mobil - După cum se descrie în secțiunea de mai sus referitoare la aplicația mobilă Starbucks, serviciile de localizare, notificările push și transmisiunile vocale pot fi ajustate sau dezactivate în cadrul setărilor dispozitivului dumneavoastră.
În anumite circumstanțe, prin lege, aveți dreptul de a (se pot aplica limitări sau excluderi legale ale acestor drepturi):
• Să solicitați accesul la datele dvs. personale (cunoscută în mod obișnuit sub numele de "cerere de acces la datele cu caracter personal"). Acest lucru vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră.
• Să solicitați rectificarea datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră.
• Să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele cu caracter personal în anumite circumstanțe (de exemplu, atunci când nu există niciun motiv întemeiat pentru care să continuăm să le prelucrăm).
• Să solicitați restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru vă permite să ne cereți să suspendăm prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc.
• Să solicitați transferul datelor dumneavoastră cu caracter personal către o altă parte (dreptul la portabilitatea datelor), atunci când este posibil.
• Să vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau pe cele ale unei terțe părți) sau, în cazul în care prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct.
Vă puteți exercita aceste drepturi vizitând contul dvs. de utilizator la https://www.starbucks.ro/ro/account/login sau contactându-ne așa cum este descris în secțiunea Contactați-ne de mai jos și specificând ce drept(uri) de confidențialitate GDPR doriți să exercitați. Trebuie să vă verificăm identitatea pentru a vă onora cererea, la care vom răspunde în termen de o lună.
8. Cum vă protejăm datele
Protejăm datele dvs. folosind măsuri de securitate tehnice, fizice și administrative pentru a reduce riscul de pierdere, utilizare necorespunzătoare, acces neautorizat, divulgare sau modificare a datelor dvs. Atunci când transmiteți date extrem de sensibile (cum ar fi un număr de card de credit) prin intermediul site-ului web sau al aplicației, criptăm transmiterea acestor date utilizând protocolul Secure Sockets Layer (SSL).
Cu toate acestea, niciun sistem de securitate nu este perfect și, datorită naturii inerente a internetului, nu putem garanta că datele, inclusiv datele cu caracter personal, sunt absolut sigure împotriva intruziunilor sau a altor tipuri de acces neautorizat de către alte persoane. Sunteți responsabil pentru protejarea parolei (parolelor) dvs. și pentru menținerea securității dispozitivelor dvs.
9. Păstrarea și eliminarea datelor dumneavoastră
Stocăm datele cu caracter personal după cum este necesar pentru a îndeplini scopurile identificate în prezenta Declarație și pentru a îndeplini cerințele legale, inclusiv păstrarea înregistrărilor, soluționarea litigiilor și aplicarea acordurilor noastre. Păstrarea de către noi a datelor dvs. cu caracter personal este reglementată de legislația aplicabilă. Această perioadă de stocare se poate extinde dincolo de durata relației dvs. cu noi.
Ca regulă generală, păstrăm datele dvs. doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care au fost colectate sau în conformitate cu legea. Este posibil să fie necesar să păstrăm datele dvs. pentru o perioadă mai lungă decât perioadele de păstrare specificate pentru a onora solicitările dvs., inclusiv pentru a continua să vă menținem opțiunile de excludere din e-mailurile de marketing sau pentru a respecta obligațiile legale, de reglementare, de contabilitate sau de altă natură. De exemplu, datele cu caracter personal conținute în contracte, comunicări și scrisori de afaceri pot face obiectul unor cerințe legale de păstrare, care pot necesita o perioadă de păstrare de până la 6 ani. Dacă este cazul, orice alte date cu caracter personal vor fi șterse, în principiu, la 6 ani de la încetarea relației contractuale aferente respective dintre dumneavoastră și noi, dacă este cazul). Pentru informații mai detaliate cu privire la perioadele efective de stocare, vă rugăm să consultați Anexa la Declarația de confidențialitate Starbucks.
Atunci când datele cu caracter personal nu mai sunt necesare sau, în orice caz, după ce autoritatea legală de a le păstra a expirat, datele cu caracter personal vor fi distruse, în conformitate cu legislația locală și în conformitate cu procedurile stabilite în legătură cu sistemul sau procesul relevant.
10. Copii
Nu intenționăm ca site-ul web sau serviciile online să fie utilizate de copii. Dacă sunteți părinte sau tutore și credeți că este posibil să fi colectat date despre copilul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați imediat, așa cum este descris în secțiunea "Contactați-ne" din prezenta Declarație. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii de utilizare.
11. Transferuri internaționale
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate, stocate și prelucrate într-o altă țară decât cea în care au fost colectate și în afara Spațiului Economic European (SEE), inclusiv în Statele Unite. În astfel de cazuri, vom lua măsurile adecvate pentru a asigura un nivel adecvat de protecție a datelor destinatarului, așa cum se prevede în conformitate cu GDPR, inclusiv prin instituirea unor clauze contractuale standard care au fost aprobate de Comisia Europeană. Puteți obține o copie a acestor clauze contactându-l pe responsabilul nostru cu protecția datelor (a se vedea secțiunea Contactați-ne de mai jos).
12. Contactați-ne
Ne bucurăm să primim întrebările, comentariile și preocupările dvs. cu privire la confidențialitate. Puteți contacta Starbucks EMEA Limited prin e-mail la [email protected] sau prin poștă la Building 7, Chiswick Park, 566 Chiswick High Road, Londra, Regatul Unit.
În cazul în care aveți probleme legate de conformitatea noastră, aveți dreptul să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere din SEE (link). Am aprecia oportunitatea de a răspunde mai întâi la preocupările dumneavoastră și am fi încântați să ne adresați mai întâi o anchetă prin intermediul secțiunii "Contactați-ne", de mai sus. De asemenea, îl puteți contacta în orice moment pe responsabilul cu protecția datelor ("DPO") al Starbucks EMEA la adresa [email protected]. De asemenea, îl puteți contacta pe DPO al AmRest la [email protected] în ceea ce privește datele cu caracter personal prelucrate atunci când vizitați o cafenea Starbucks operat de AmRest.
Anexă la Declarația de confidențialitate Starbucks
| Purposes of the Processing | Categories of Personal Data | Legal Basis for the Processing | Controller for the Processing of the Personal Data | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Accesarea și navigarea pe site-ul web al mărcii Pentru a permite utilizatorilor să acceseze și să navigheze pe site-ul web. | • Adresa IP • data și ora cererii de acces • diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT) • conținutul cererii (pagina specifică) • starea de acces/cod de stare HTTP • volumul de date transferat • site-ul web de pe care se face cererea de acces • browserul (limba și versiunea software-ului browserului) • tipul de dispozitiv și sistemul de operare | Prelucrarea datelor legate de Aplicație se bazează pe interese legitime (art. 6 (1) (f) GDPR) (de exemplu, prelucrarea datelor cu caracter personal pe care dispozitivul dvs. pe care este instalată Aplicația le transmite către serverul (serverele) nostru(e) este necesară din punct de vedere tehnic pentru a vă permite să utilizați Aplicația). Mai multe informații despre testul de echilibrare sunt disponibile la cerere. | Starbucks EMEA |
| 2 | Accesarea și navigarea pe site-ul Starbucks Rewards Pentru a permite utilizatorilor să acceseze și să navigheze pe site-ul web. | • Adresa IP • data și ora cererii de acces • diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT) • conținutul cererii (pagina specifică) • starea de acces/cod de stare HTTP • volumul de date transferat • site-ul web de pe care se face cererea de acces • browserul (limba și versiunea software-ului browserului) • tipul de dispozitiv și sistemul de operare | Prelucrarea datelor legate de Aplicație se bazează pe interese legitime (art. 6 (1) (f) GDPR) (de exemplu, prelucrarea datelor cu caracter personal pe care dispozitivul dvs. pe care este instalată Aplicația le transmite către serverul (serverele) nostru(e) este necesară din punct de vedere tehnic pentru a vă permite să utilizați Aplicația). Mai multe informații despre testul de echilibrare sunt disponibile la cerere. | Starbucks EMEA |
| 3 | Aplicația mobilă Starbucks Pentru a permite utilizatorilor să utilizeze funcționalitatea aplicației. | • Adresa IP • data și ora cererii de acces • diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT) • conținutul cererii (pagina specifică) • starea de acces/cod de stare HTTP • volumul de date transferat tipul de dispozitiv și sistemul de operare • numele de utilizator și parola; • adresa de e-mail; • adresa de facturare; • număr de telefon; • date financiare, cum ar fi confirmarea plății; • date referitoare la un card cu valoare stocată Starbucks ("cardul Starbucks"); • date analitice avansate, cum ar fi datele de localizare, datele de diagnosticare și de utilizare și interacțiunile utilizatorului; • date bazate pe locație, cum ar fi prin GPS sau alte tehnologii bazate pe locație pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, astfel încât să puteți comanda mai departe, să primiți indicații și să vedeți ce este disponibil în Cafenelele din apropiere; și • ziua și luna de naștere, astfel încât să vă putem recunoaște în ziua dvs. specială (nu vă solicităm anul nașterii pentru acest lucru). | Prelucrarea datelor legate de Aplicație se bazează pe interese legitime (art. 6 (1) (f) GDPR) (de exemplu, prelucrarea datelor cu caracter personal pe care dispozitivul dvs. pe care este instalată Aplicația le transmite către serverul (serverele) nostru(e) este necesară din punct de vedere tehnic pentru a vă permite să utilizați Aplicația). Mai multe informații despre testul de echilibrare sunt disponibile la cerere. | Starbucks EMEA |
| 4 | Comunicare generală Pentru a comunica cu utilizatorii în legătură cu comenzile, achizițiile, conturile etc. și pentru a răspunde la solicitările de informații și la cererile de servicii pentru clienți. | •first name •last name •address •city •post code •email • prenumele • numele de familie • adresa • oraș • codul poștal • adresa de e-mail • în plus, pentru membrii de fidelitate ai AmRest, datele enumerate mai jos pentru Starbucks Rewards | Interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD]: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a răspunde solicitării respective a utilizatorului, care altfel nu poate fi îndeplinită. Prin urmare, prelucrarea este justificată pe baza intereselor legitime. Mai multe informații privind testul de legalitate sunt disponibile la cerere. | Starbucks EMEA |
| 5 | Buletine informative personalizate și alte comunicări, inclusiv promoții personalizate, conținut și oferte speciale, precum și comunicări despre mărcile, produsele, evenimentele sau alte scopuri promoționale ale noastre. Pentru a permite utilizatorilor să se aboneze la buletinul nostru informativ personalizat și pentru a le oferi utilizatorilor buletine informative personalizate. | • prenumele • numele de familie • adresa de e-mail • în plus, pentru membrii de fidelitate, datele enumerate mai jos pentru Starbucks Rewards -date pentru a personaliza comunicările de marketing (de exemplu, istoricul achizițiilor, inclusiv detalii privind produsele achiziționate, momentul achiziției (în timpul săptămânii față de weekend, timpul scurs de la ultima achiziție), locația/orașul preferat, data nașterii pentru comunicările privind zilele de naștere), date demografice (cum ar fi sexul, intervalul de vârstă, țara și grupurile de interese deduse (de exemplu, "iubitor de cafea" sau "interesat de călătorii")). | Interesul legitim (art. 6 (1) (f) GDPR) în legătură cu consimțământul pentru primirea de informații de marketing reprezintă temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul personalizării și trimiterii de e-mailuri către abonații buletinelor informative personalizate despre inițiative, anunțuri și oferte de produse pe baza informațiilor și activității contului (profilare). | Controlul comun Starbucks EMEA este responsabil pentru: - Colectarea, stocarea, dezidentificarea (prin tokenizare, printre altele) a datelor personale ale clienților, determinarea datelor personale ale clienților (dacă este cazul) pentru a le partaja cu Titularul de licență și partajarea acestor date personale ale clienților; - Stabilirea oricăror limite privind analizele pe care Titularii de licență le pot efectua folosind datele personale ale clienților pe care Starbucks le partajează pentru a îmbunătăți campaniile de marketing; și - Determinarea abordării generale a comunicațiilor, oferind titularului de licență recomandări și orientări cu privire la această abordare. AmRest este responsabil de: - efectuarea de analize asupra datelor personale ale clienților pentru a îmbunătăți comunicările de marketing, în conformitate cu parametrii stabiliți de Starbucks; și - stabilirea conținutului exact al comunicărilor (în conformitate cu orientările), stabilirea calendarului comunicărilor și trimiterea de comunicări către clienți, precum și pentru stabilirea calendarului buletinului informativ privind promoțiile de fidelizare. |
| 6 | Servicii analitice pe site și aplicație Pentru a asigura securitatea serviciului, pentru a efectua măsurători statistice, pentru a îmbunătăți serviciile noastre și pentru a le adapta la nevoile și confortul utilizatorilor. | Mai multe informații pot fi găsite în politicile de confidențialitate ale partenerilor noștri de încredere, care pot fi găsite la următorul link | Interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD]. | Starbucks EMEA |
| 7 | Starbucks Rewards Pentru a permite utilizatorilor să se înscrie în programul nostru de loialitate și beneficii pentru clienți Starbucks Rewards prin înregistrarea în cadrul acestuia și pentru a oferi și îmbunătăți programul Starbucks Rewards și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre, așa cum este descris în Termenii și condițiile relevante | • • | Prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a lua măsuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (de exemplu, contractul privind participarea la programul Starbucks Rewards și pentru a oferi beneficiile din cadrul programului Starbucks Rewards) (art. 6 (1) (b) GDPR). | Alăturați-vă Operatorilor - Toate prelucrările legate de Starbucks Rewards; și |
| 8 | CCTV Exploatarea camerelor de supraveghere în locațiile de vânzare cu amănuntul. | •Înregistrare video | Interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD]. Prelucrarea este necesară pentru a asigura siguranța persoanelor, inclusiv a angajaților, pentru a ne proteja proprietatea și pentru a asigura confidențialitatea informațiilor a căror divulgare ar putea expune AmRest la daune. | AmRest |
Pentru informații despre cookie-uri și despre modul în care le folosim pe site, vă rugăm să citiți Notificarea privind cookie-urile.